Opatowska 10, Sandomierz sandomierz@caritas.pl (+48) 15 644 55 86

Caritas Diecezji Sandomierskiej

Caritas Diecezji Sandomierskiej jest instytucją charytatywną, której misją jest niesienie pomocy w duchu ewangelicznej miłości, dającej nadzieję na godne życie ludziom znajdującym się w trudnej sytuacji.

Powrót OGŁOSZENIE O PRACĘ


Caritas Diecezji Sandomierskiej zatrudni na poniższe stanowiska!!!

 

CV należy składać osobiście:

Biuro Caritas Diecezji Sandomierskiej ul. Opatowska 10,  27-600 Sandomierz

lub przesłać na adres e-mail sandomierz@caritas.pl

 

 

 

 

Koordynator Projektu

Caritas Diecezji Sandomierskiej we współpracy z Caritas Polska poszukuje specjalistów do realizacji projektu Rapid Response Appeal skierowanego do uchodźców wojennych z Ukrainy przebywających aktualnie na terenie diecezji. Projekt zakłada dystrybucję kart typu pre-paid w celu udzielenia im finansowego wsparcia uchodźcom. Projekt będzie realizowany we współpracy z  międzynarodowymi podmiotami z obszaru pomocy humanitarnej z wysokim prawdopodobieństwem jego przedłużenia.

 

Zakres obowiązków:

  • kompleksowa koordynacja i nadzór nad projektem dystrybucji kart pre-paid dla uchodźców z Ukrainy  (zbieranie dokumentacji projektowej, nadzór nad działaniami projektowymi, terminowe i właściwe koordynowanie działań projektowych, w tym zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich etapach zgodnie z harmonogramem i budżetem)
  • identyfikacja i rejestrowanie beneficjentów projektu, 
  • monitorowanie liczby beneficjentów programu
  • nadzór na prawidłową dystrybucją kart pre-paid, rozwiązywanie problemów technicznych, nadzór i obsługa infolinii dla beneficjentów
  • regularne przygotowywanie raportów, sprawozdań oraz ewaluacji na potrzeby Caritas Polska oraz partnerów międzynarodowych
  • koordynacja i nadzór pracy pozostałych członków projektu

Wymagania:

  • minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego, angielskiego oraz ukraińskiego w mowie i piśmie
  • wykształcenie wyższe
  • znajomość  zasad z zakresu zarządzania cyklem projektu
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz organizacyjne
  • umiejętność zarządzania oraz nadzorowania pracy zespołu
  • umiejętność realizowania wielu zdań równolegle pod presją czasu
  • otwartość na poszerzanie kompetencji zawodowych, elastyczność,
  • orientacja na efektywne rozwiązywanie problemów
  • dobra znajomość narzędzi pracy biurowej (MS Office, narzędzia chmurowe)
  • motywacja do zdobywania doświadczenia zawodowego w sektorze pomocowym

Oferujemy:

  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego przy realizacji specjalistycznego projektu  
     pomocowego we współpracy z parterami zagranicznymi
  • wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i posiadanego doświadczenia zawodowego
  • umowa zlecenie/o pracę na okres 3 miesięcy z realną możliwością przedłużenia (duże prawdopodobieństwo kontynuacji projektu)
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem

 

 

 

Specjalista ds. monitoring i ewaluacji

Caritas Diecezji Sandomierskiej we współpracy z Caritas Polska poszukuje specjalistów do realizacji projektu Rapid Response Appeal skierowanego do uchodźców wojennych z Ukrainy przebywających aktualnie na terenie diecezji. Projekt zakłada dystrybucję kart typu pre-paid w celu udzielenia im finansowego wsparcia uchodźcom. Projekt będzie realizowany we współpracy z  międzynarodowymi podmiotami z obszaru pomocy humanitarnej z wysokim prawdopodobieństwem jego przedłużenia.

Zakres obowiązków:

  • monitorowanie i ewaluacja procesu dystrybucji kart pre-paid dla uchodźców z Ukrainy
  • selekcja i rejestracja beneficjentów projektu zgodnie z wytycznymi
  • zbieranie na bieżąco danych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu, weryfikowanie oraz interpretacja danych
  • bieżące identyfikowanie problemów w trakcie realizacji projektu
  • bezpośrednia współpraca z Koordynatorem Projektu oraz Specjalistą ds. Rozliczeń Projektu
  • przygotowywanie raportów dziennych, tygodniowych oraz miesięcznych na potrzeby Caritas Polska oraz partnerów zagranicznych

Wymagania:

  • minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego, angielskiego oraz ukraińskiego  w mowie i piśmie
  • wykształcenie wyższe
  • umiejętność analizowania i opracowywania danych
  • łatwość w nauce obsługi systemów IT do monitorowania i rozliczania projektu
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz organizacyjne, dokładność
  • umiejętność realizowania zadań pod presją czasu
  • duża otwartość na poszerzanie kompetencji zawodowych, elastyczność,
  • duża orientacja na efektywne rozwiązywanie problemów
  • dobra znajomość narzędzi pracy biurowej (MS Office, narzędzia chmurowe)
  • motywacja do zdobywania doświadczenia zawodowego w sektorze pomocowym

Oferujemy:

  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego przy realizacji specjalistycznego projektu  
     pomocowego we współpracy z parterami zagranicznymi
  • wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i posiadanego doświadczenia zawodowego
  • umowa zlecenie/o pracę na okres 3 miesięcy z realną możliwością przedłużenia (duże prawdopodobieństwo kontynuacji projektu)
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem.

 

 

 

Specjalista ds. rozliczeń

Caritas Diecezji Sandomierskiej we współpracy z Caritas Polska poszukuje specjalistów do realizacji projektu Rapid Response Appeal skierowanego do uchodźców wojennych z Ukrainy przebywających aktualnie na terenie diecezji. Projekt zakłada dystrybucję kart typu pre-paid w celu udzielenia im finansowego wsparcia uchodźcom. Projekt będzie realizowany we współpracy z  międzynarodowymi podmiotami z obszaru pomocy humanitarnej z wysokim prawdopodobieństwem jego przedłużenia.

 

Twój zakres obowiązków

  • Monitorowanie wydatków, przygotowywanie raportów finansowych dla projektów międzynarodowych;
  • Stosowanie w praktyce wytycznych raportowania finansowego w zależności od donora
  • Bezpośredni kontakt z członkami zespołu w Caritas diecezjalnej oraz Caritas Polska i donorami zagranicznymi
  • Monitorowanie kwestii finansowych w projekcie na wszystkich jego etapach (ocena, realizacja, raportowanie);
  • Stosowanie procedur zarządzania finansami implementowanego projektu
  • Monitorowanie procesu wypłacania zasiłków dla beneficjentów projektu

 

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w budowaniu budżetów projektów międzynarodowych;
  • Doświadczenie w monitorowaniu i raportowaniu finansów w projektach finansowanych przez wielu donorów
  • Bardzo dobra znajomość programu Excel
  • Ogólna znajomość zasad księgowości
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego

Oferujemy:

  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego przy realizacji specjalistycznego projektu  
     pomocowego we współpracy z parterami zagranicznymi
  • wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i posiadanego doświadczenia zawodowego
  • umowa zlecenie/o pracę na okres 3 miesięcy z realną możliwością przedłużenia (duże prawdopodobieństwo kontynuacji projektu)
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem.

 

 

 

 

 


Galeria zdjęć