Opatowska 10, Sandomierz sandomierz@caritas.pl (+48) 15 644 55 86

Caritas Diecezji Sandomierskiej

Caritas Diecezji Sandomierskiej jest instytucją charytatywną, której misją jest niesienie pomocy w duchu ewangelicznej miłości, dającej nadzieję na godne życie ludziom znajdującym się w trudnej sytuacji.

Powrót Wspomnienia z Darłówka

My wciąż wracamy myślami do Darłówka – relacja uczestniczek: Oli i Nikoli.

❤️1.Dzień pierwszy; Piątek.

W piątek o godzinie 18:00 przyjechaliśmy na ulicę Trześniowską. Wsiedliśmy do autokaru i o godzinie 18:30 wyjechaliśmy z Sandomierza. Pojechaliśmy do Darłówka do hotelu Amber Port.

❤️2.Dzień drugi; Sobota.

O godzinie 6:00 rano przyjechaliśmy do Darłowa. Weszliśmy do pokoi i zaczęliśmy się rozpakowywać. Po rozpakowaniu zeszliśmy na śniadanie i poszliśmy na plażę. O godzinie 13:30 poszliśmy na obiad. Po zjedzeniu obiadu usiedliśmy w kole i omówiliśmy zasady dobrego zachowania. Pani Aneta Wołos powiedziała, w których grupach jesteśmy i u której pani. Po spotkaniu konferencyjnym poszliśmy na kolację. Po kolacji udaliśmy się do pokoi myć się i spać.

❤️3.Dzień trzeci; Niedziela.

Wstaliśmy o godzinie 7:30. Ubraliśmy się i zeszliśmy na śniadanie. Po śniadaniu wróciliśmy się do swoich pokoi i szykowaliśmy się do kościoła. Po powrocie z kościoła poszliśmy do swoich pokoi, rozebraliśmy się i zeszliśmy na obiad. Po obiedzie wróciliśmy do pokoi i mieliśmy czas wolny. Przed kolacji zeszliśmy na stołówkę i malowaliśmy rysunki Świętego Jana Pawła 2. Jak wszyscy skończyli rysunki to poszliśmy na kolację po kolacji udaliśmy się do sali zabaw i Pani Agnieszka puściła ulubioną pieśń Jana Pawła 2 pt. ‘’Barka’’, i obejrzeliśmy slajdy z Janem Pawłem 2. Po obejrzeniu wszystkich slajdów poszliśmy do pokoi się myć i spać.

❤️4.Dzień czwarty; Poniedziałek.

Wstaliśmy rano i zeszliśmy na śniadanie. Po śniadaniu przebraliśmy się w kąpielówki i poszliśmy z Panią Anetą i z Panią Anią na basen. Po przyjściu z basenu do pokoi przebraliśmy się i zeszliśmy na obiad. Po obiedzie byliśmy na plaży, na której było mnóstwo zabaw i atrakcji sportowych. Przed kolacją poszliśmy do sklepu Po powrocie ze sklepu od razu poszliśmy na kolację. Wieczorem po kolacji dziewczyny z grupy Pani Ani i Pani Anety poszły na stołówkę do pani Anity do kosmetyczki. Po powrocie poszliśmy do pokoi się myć i spać.

❤️5.Dzień piąty; Wtorek.

Pobudka o godzinie 8:00. Poszliśmy na śniadanie i później na basen. Po obiedzie poszliśmy na zwad rybacki i do wiedzieliśmy się bardzo dużo rzeczy na temat rybaka. Po kolacji było rozpoznanie rybackie. Po rozpoznaniu rybackiego zwadu oglądaliśmy film w Sali zabaw pt. ‘’Gdzie jest Nemo’’. Jak obejrzeliśmy film to poszliśmy do pokoi się myć i spać.

❤️6. Dzień szósty; Środa.

Wstaliśmy o godzinie 8:10. Zeszliśmy na śniadanie. Po zjedzeniu śniadania poszliśmy do pokoju dziewczyn i było spotkanie konferencyjne. Następnie po spotkaniu zostaliśmy w pokojach i szykowaliśmy się na basen. Po przyjściu z basenu do swoich pokoi suszyliśmy się i szykowaliśmy się na obiad. Przed obiadem poszliśmy na spacer na plażę. Po obiedzie poszliśmy do Sali zabaw i ćwiczyliśmy. Po ćwiczeniach udaliśmy się na kolację. Po zjedzeniu kolacji poszliśmy do Sali zabaw i oglądaliśmy film pt. ’’Za duży na bajki’’. Po filmie udaliśmy się do swoich pokoi się myć i spać.

❤️7.Dzień siódmy; Czwartek.

Wstaliśmy o godzinie 7:45. Udaliśmy się na śniadanie. Po śniadaniu poszliśmy do pokoi się przebrać na basen. Po basenie udaliśmy się na obiad. Po zjedzeniu obiadu poszliśmy do Darłowa wykonywaliśmy zadania. Po powrocie z Darłowa udaliśmy się na kolację. Po kolacji poszliśmy na dyskotekę. Po skończeniu poszliśmy się myć i spać.

❤️8.Dzień ósmy; Piątek.

Wstaliśmy rano o 8:00. Zeszliśmy na śniadanie. Po śniadaniu przebraliśmy się w kąpielówki i poszliśmy na basen. Po obiedzie udaliśmy się na spacer na taras widokowy. Po przyjściu z tarasu widokowego poszliśmy na kolację. Po kolacji poszliśmy do pokoju dziewczyn. Przed dyskoteką była rozmowa na temat zachowania z paniami. Po dyskotece poszliśmy się myć i spać.

❤️9. Dzień dziewiąty; Sobota.

Pobudka o 8:00. Ubraliśmy się i udaliśmy się na śniadanie. Po śniadaniu poszliśmy do pociągu i pojechaliśmy do Darłowa. Przewodnik opowiadał o zabytkach Darłowskich. Po przyjeździe z Darłowa poszliśmy do hotelu na obiad. Po zjedzeniu poszliśmy na plażę, a później do biedronki. Zrobiliśmy zakupy i wróciliśmy do pokoi. Później jak wróciliśmy to poszliśmy na stołówkę i rysowaliśmy zabytki Darłowa. Po narysowaniu zabytków poszliśmy na kolację. Po kolacji poszliśmy się myć i spać.

❤️10.Dzień dziesiąty; Niedziela.

Pobudka o godzinie 8:00. Ubraliśmy się i zeszliśmy na śniadanie. Po śniadaniu poszliśmy na plażę i do kościoła. W kościele ministrant Eryk miał przysięgę na przygotowanie ołtarza. Po Mszy poszliśmy do hotelu na obiad. Jak zjedliśmy obiad to cześć grupy pojechało na rowery z Panem Piotrem, a część poszła na plażę. Po powrocie udaliśmy się do swoich pokoi, rozebraliśmy się. O godzinie 18:00 zeszliśmy na kolacje. Po kolacji robiliśmy różańce. Jak skończyliśmy różańce to poszliśmy do pokoi się myć i spać.

❤️11.Dzień jedenasty; Poniedziałek.

Wstaliśmy rano 8:00 poszliśmy na śniadanie. Po śniadaniu część grupy pojechało z Panem Piotrem na rowery do Jarosławca , a reszta była na plaży. Po basenie poszliśmy na obiad. Po obiedzie poszliśmy na plażę i robiliśmy napis naszego ośrodka pt. ‘’Ośrodek Radość Życia’’ i naszego klubu ’’Klub Niepokonani’’. Po zrobieniu napisów wróciliśmy do hotelu i poszliśmy na kolację. Po kolacji poszliśmy do sali zabaw i śpiewaliśmy piosenki Bałtyckie. ‘’Hej, me Bałtyckie Morze’’, ’’Do góry do góry’’, ‘’Morze Bałtyckie’’, ‘’Okręt nasz’’. Po skończeniu poszliśmy do swoich pokoi spać.

❤️12.Dzień dwunasty; Wtorek.

O godzinie 8:30 poszliśmy na śniadanie. Po śniadaniu poszliśmy na basen. Wróciliśmy z basenu i poszliśmy na obiad. Zjedliśmy obiad i siedzieliśmy w pokojach. Przed kolacją grupa Pani Ani i Pani Anety miała zajęcia w budynku na stołówce. Po zajęciach poszliśmy na kolację. Po kolacji mieliśmy tańce w sali zabaw. Jak skończyliśmy to poszliśmy do pokoi spać.

❤️13.Dzień trzynasty; Środa.

Po śniadaniu poszliśmy do kina na film pt. ‘’Wojsko Polskie’’. Po filmie wróciliśmy do hotelu na obiad. Po obiedzie o godzinie 15:30 poszliśmy na plażę i zbieraliśmy muszelki i kamienie. Po kolacji poszliśmy do pokoi.

❤️14.Dzień czternasty; Czwartek.

Wstaliśmy rano i poszliśmy ostatni raz na basen. Po przyjściu z basenu udaliśmy się na obiad. Zjedliśmy obiad i o godzinie 15:30 poszliśmy na plażę. Po przyjściu z plaży poszliśmy na kolację. Po kolacji były tańce i dyskoteka.

❤️15.Dzień piętnasty; Piątek.

Wstaliśmy o 8:15 i zeszliśmy na śniadanie. Po zjedzeniu śniadaniu poszliśmy do pokoi się pakować. Po spakowaniu rzeczy do autokaru poszliśmy na obiad. W trakcie obiadu właściciel hotelu Amber Port wręczył nam bursztyny. Po zjedzeniu obiadu wsiedliśmy do autokaru i wyjechaliśmy do Sandomierza. Po drodze niektórzy wysiadali. O godzinie 1:30 przyjechaliśmy do Sandomierza. Wyszliśmy z autokaru i zabraliśmy walizki z bagażnika.