Opatowska 10, Sandomierz sandomierz@caritas.pl (+48) 15 644 55 86

Caritas Diecezji Sandomierskiej

Caritas Diecezji Sandomierskiej jest instytucją charytatywną, której misją jest niesienie pomocy w duchu ewangelicznej miłości, dającej nadzieję na godne życie ludziom znajdującym się w trudnej sytuacji.

Powrót BONY


                                                                                                                                                                                                                                                  Sandomierz 12.03.2025


                                                                 ZAPYTANIE OFERTOWE 
                               NR 1/2025/ OOPPP TARNOBRZEG– BONY NA ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
 

Na podstawie art. 3 ust. 3 i odpowiednio stosowanego art. 39 ustawy – Prawo zamówień Publicznych ( Dz. U.2019. 1843 t.j ) stosowanych do niniejszego postepowania odpowiednio, zamawiający ogłasza postepowanie o udzielenie zamówienia na dostawę bonów towarowych /artykuły spożywcze. Zamawiający jest podmiotem który nie jest zobowiązany do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. 2019. 1843 t.j ). Niniejsze zamówienie jest jednak finansowane ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym przestępstwem oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości w zakresie udzielania pomocy pokrzywdzonym przestępstwem oraz osobom im najbliższym, udzielania pomocy świadkom i osobom im najbliższym. Zgodnie z Umowa o której mowa w pkt XI, niniejsze postepowanie toczy się w oparciu o zasadę równego traktowania ,uczciwej konkurencji i przejrzystości
                                                                
I. ZAMAWIAJACY

Caritas Diecezji Sandomierskiej, ul. Opatowska 10, 27- 600 Sandomierz  NIP 864 00 09 741, REGON 040092844, KRS 0000213751

Adres korespondencyjny : Stalowa Wola ul. Ofiar Katynia 8a, 37 – 450 Stalowa Wola
Osoba do kontaktu: Simona Wójtowicz, tel. 608 494 760,
e-mail: osrodekppcaritas@gmail.com

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych o nominałach
a) 50 złotych brutto – 965  sztuk
 
o łącznej wartości nabywczej /nominalnej 48 250,00 złotych brutto ( słownie: czterdzieści osiem tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100 groszy brutto )  uprawniających do bezgotówkowego zakupu artykułów spożywczych
 

2. Pod pojęciem bonu towarowego Zamawiający rozumie emitowane i oferowane przez oferenta znaki legitymacyjne ( art. 92115 Kodeksu cywilnego ) na okaziciela, służące bezgotówkowemu nabyciu wyłącznie takich towarów jak: artykuły spożywcze ( z wyjątkiem wyrobów alkoholowych i tytoniowych )
 

3. Zamawiający wymaga, aby za pomocą bonów towarowych można było realizować zakupy artykułów spożywczych w co najmniej jednym punkcie sprzedaży detalicznej wskazanym  przez Oferenta na terenie :
a) Powiatu niżańskiego:  190 bonów o nominale 50 złotych
b) Powiatu kolbuszowskiego : 190 bonów o nominale 50 złotych
c) Powiatu mieleckiego: 190 bonów o nominale 50 złotych
d) Powiatu tarnobrzeskiego : 190 bonów o nominale 50 złotych
e) Powiatu stalowowolskiego : 205 bonów o nominale 50 złotych

4. Zamawiający dopuszcza aby dla każdego z powiatów oferent złożył osobną ofertę 
 

5. Zamawiający wymaga, aby:
a) bony towarowe były dostarczone w formie papierowej lub elektronicznej
b) bony towarowe posiadały okres realizacji co najmniej do dania 20 grudnia 2025 roku
c) bony towarowe zostały dostarczone na adres korespondencyjny Zamawiającego, na koszy i ryzyko Oferenta, w terminie 8 dni roboczych od dnia podpisania umowy
d) bony towarowe posiadały zabezpieczenie mające na celu uniemożliwienie ich podrobienia lub przerobienia
e) bony towarowe posiadały oznaczenie informujące o terminie ich ważności i nominale
f) bony towarowe umożliwiały zakup artykułów jednostkowych, bez wymogu zakupu opakowań zbiorczych
g ) zamawiający oraz okaziciel bonów nie musiał ponosić żadnych dodatkowych kosztów z tytułu ich realizacji, aktywacji, ubezpieczenia itp.
 

III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki :

1. Posiadają uprawnienie do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia, jeśli przepisy prawne nakładają obowiązek ich posiadania
2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia
3. Nie są powiązani  osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiazania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i prowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawca ,polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziału lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunki przysposobienia, opieki lub kurateli
4. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia
5 Przedstawia ofertę zgodna z wymogami określonymi w przedmiocie zamówienia
 

 

IV. PRZYGOTOWANIE OFERTY

1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert  wariantowych  – oddzielnych dla każdego powiatu
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez konsorcjum, tj. wspólnie przez dwóch lub więcej oferentów
3. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty :
- wypełniony formularz ofertowy – wg załączonego wzoru ( załącznik nr 1 ), podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta zgodnie z aktualnym wpisem we właściwym rejestrze bądź osobę umocowaną do reprezentowania Oferenta na podstawie odrębnego pełnomocnictwa
- w przypadku gdy Oferenta reprezentuje Pełnomocnik, do formularza ofertowego winno być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, określające jego zakres oraz poodpinane przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta
- aktualny odpis z właściwego rejestru,
- wykaz ( wraz z adresami ) punktów sprzedaży detalicznej prowadzonych na terenie powiatów: niżańskiego, kolbuszowskiego, mieleckiego, stalowowolskiego, tarnobrzeskiego  
4. Ceny podane w ofercie musza być wyrażone w PLN i musza zawierać wszelkiego rodzaju opłaty                 i koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia: wartość netto oferowanego przedmiotu zamówienia, podatek WAT, koszt transportu, koszty związane z wymiana wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad, a także należnych opłat wynikających z polskiego prawa podatkowego i celnego i inne jeżeli występują. Cena musi być podana cyfrowo i słownie.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez oferenta części zamówienia podwykonawcom
6. Zamawiający nie przewiduje wadium ani udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia
7. Zamawiający odrzuci oferty niezgodne z treścią zapytania ofertowego
8. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zapytania o cenę w rozumieniu Ustawy „Prawo Zamówień Publicznych „
9. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jest zobowiązany do dostarczenia przed podpisaniem umowy aktualnego odpisu z właściwego rejestru
 

V. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

1.Celem złożenia oferty należy :
a) przesłać ofertę za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres :
                                osrodekppcaritas@gmail.com
w temacie podać : „ Zapytanie ofertowe nr 1/2025/OOPPP Tarnobrzeg „
b) Dostarczyć za pośrednictwem kuriera lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„ Zapytanie ofertowe nr 1/2025/OOPPP Tarnobrzeg „ na adres do korespondencji
c) Złożyć osobiście na adres do korespondencji w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„ Zapytanie ofertowe nr 1/2025/OOPPP Tarnobrzeg „

2. Oferty należy składać w terminie do 25.03.2025 godz: 11.00
3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data wpływu oferty do Zamawiającego, nie data jej wysłania
4. Zamawiający nie przewiduje oficjalnego otwarcia ofert
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
6. Osobą wyznaczona do kontaktu z oferentami w sprawie niniejszego zapytania jest:
Simona Wójtowicz, e-mail: osrodekppcaritas@gmail.com

VI. KRYTERIUM WYBORU OFERTY
zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie następujących kryteriów
1. Cena oferty – 50 % = 50 punktów
     a ) oferta z najniższą ceną otrzyma 50 punktów
     b) ocena kolejnej oferty z ceną wyższą od oferty z ceną najniższą obliczona wg wzoru : OCN( oferta z najniższą ceną ) CKO ( cena kolejnej oferty ) x50 = liczba punktów kryterium
2. Liczba powiatów w którym oferent posiada placówki handlowe. Oferent realizujący bony towarowe we wszystkich pięciu powiatach otrzyma 35 % = 35 punktów
w czterech powiatach otrzyma 30% = 30 punktów , w trzech powiatach 25 % - 25 punktów
w dwóch powiatach 20 % = 20 punktów, w jednym powiecie 15% = 15 punktów
3. Liczba placówek handlowych realizujących oferowane bony towarowe
Oferent z największą liczbą placówek handlowych na terenie  poszczególnych powiatów otrzyma 15 % = 15 punktów, Ocena kolejnej oferty z liczbą mniejszą od oferty z największą liczbą placówek obliczona wg wzoru : LPO ( liczba placówek powyżej minimum ofert badanej ) LPN największa liczba placówek spośród badanych ofert ) x15
4. Oferent wybierze ofertę z największą łączną liczbą punktów przyznaną w świetle w/w kryteriów

VII. INFORMACJE DOTYCZACE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 

O wyborze najkorzystniejszej ofert zamawiający zawiadomi wybranego Oferenta za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zamieści wyniki na swojej stronie internetowej nie później niż w terminie
7 dni kalendarzowych od daty terminu końcowego składania ofert. 
Wybrany Oferent zostanie zaproszony do podpisania załączonej Umowy

VIII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
 

1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie 8 dni roboczych od dnia podpisania umowy
 

IX. TERMIN WAŻNOŚCI OFERTY

1. Oferta powinna być ważna w terminie 30 dni od dnia upływu składania ofert
2. Zamawiający może zwrócić się do Oferentów o wyrażenie zgody na przedłużenia terminu ważności ofert o koleje 30 dni
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wycofania się z procesu rozeznawania ofert przed złożeniem zamówienia, co będzie jednoznaczne z odstąpieniem od wyżej opisanej procedury, o czym poinformuje na swojej stronie internetowej

X. PŁATNOŚCI
 

1.Płatność za wykonane zamówienie – przelewem na konto wybranego Oferenta w terminie 14 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionego dokumentu dostawy /wykonania świadczenia
 

XI. ZASTOSOWANA PROCEDURA

1. Postepowanie niniejsze prowadzone jest przy odpowiednim zastosowaniu przepisów art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U.2019.1843 t.j )
2. Zamawiający jest podmiotem, który nie jest zobowiązany do stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U.2019.1843 t.j )
3 Obowiązek odpowiedniego stosowania w/w przepisów wynika z umowy nr. DFS- VI.7211.130.2021 na powierzenie realizacji zadań z Funduszu Sprawiedliwości – Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej ,jaka zamawiający zawarł w dniu 12 stycznia 2022 roku z Ministrem Sprawiedliwości ( dalej: Umowa )
4. Na podstawie Umowy Zamawiający pozyskał środki z Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości na sfinansowanie Przedmiotu Zamówienia.
Zgodnie z zapisami tejże umowy, Dysponent Funduszu Sprawiedliwości zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów podwykonawców, realizujących zadania na rzecz Wykonawcy Umowy tj. Caritas Diecezji Sandomierskiej
5. Zgodnie z Umową o której mowa w pkt XI niniejsze postępowanie toczy się w oparciu o zasadę równego traktowania , uczciwej konkurencji i przejrzystości
6. Wszyscy Wykonawcy maja taki sam dostęp do informacji dotyczących niniejszego zamówienia i żaden Wykonawca nie jest uprzywilejowany względem drugiego, a postepowanie prowadzone jest w sposób transparentny .





Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – Wzór Oferty
2. Załącznik nr 2 – Wzór Umowy

 

 

 


 

 

Załącznik nr 1. Wzór Oferty

Caritas Diecezji Sandomierskiej
ul. Opatowska 10
27- 600 Sandomierz

adres do korespondencji :
ul. Ofiar Katynia 8a
37 – 450 Stalowa Wola

 

Oferent:

 

---------------------------------------------------------------

pełną nazwę Oferenta

 

---------------------------------------------------------------

adres siedziby oferenta

 

---------------------------------------------------------------

dane teleadresowe

 

---------------------------------------------------------------

NIP,                               REGON

 

 

 

 

 

Dotyczy: zaproszenia do złożenia ofert – zapytanie ofertowe NR 1/2025/ OOPPP TARNOBRZEG – BONY NA ARTYKUŁY SPOŻYWCZE                                      

 

 

                                                                            Oferta

Działając w imieniu Oferenta, niniejszym składam ofertę cenową dotyczącą sprzedaży Caritas Diecezji Sandomierskiej   ……..   sztuk bonów żywnościowych (zwanych dalej: bonami lub bonami żywnościowymi), w nominałach:

1)  50,00 zł brutto – ……….. sztuk bonów żywnościowych;       

o łącznej wartości nabywczej/nominalnej …………. (słownie: ……………) brutto, za cenę ………………………………….. zł (słownie: ………………………….. 00/100) brutto.
Realizacja bonów będzie możliwa w placówkach sprzedaży detalicznej na terenie powiatów ……………………………………………………………………………………………………………………………………….

Równocześnie potwierdzam, że oferowane bony żywnościowe spełniają warunki wskazane
w zaproszeniu do złożenia ofert pn., NR 1/2025/ OOPPP TARNOBRZEG– BONY NA ARTYKUŁY SPOŻYWCZE w szczególności, że za pomocą tych bonów można nabywać wyłącznie artykuły spożywcze ( z wyłączeniem alkoholu i wyrobów tytoniowych )

Załącznikiem do niniejszej ofert jest wykaz (wraz z adresami) punktów sprzedaży detalicznej

 w powiatach ………………………………………………………. , w których można realizować bony żywnościowe.

Oferta niniejsza jest ważna w terminie 30 dni od dnia upływu terminu na składanie ofert wskazanym w zaproszeniu do złożenia ofert: NR 1/2025/ OOPPP TARNOBRZEG–BONY NA ARTYKUŁY SPOŻYWCZE

Oferent akceptuje treść projektu umowy stanowiącej załącznik nr 2 do zaproszenia do złożenia ofert - NR 1/2025/ OOPPP TARNOBRZEG– BONY NA ARTYKUŁY SPOŻYWCZE i zobowiązuje się ją podpisać w terminie 3 dni roboczych od dnia poinformowania go o wyborze jego oferty
                                                                                                     ----------------------------------------------------------- 
                                                                                                                             ( podpis )                                        

Załączniki:
1. Odpis z właściwego rejestru.
2. Pełnomocnictwo (ewentualnie).
3.Wykaz punktów sprzedaży detalicznej.

Załącznik nr 1. Wzór Umowy 

UMOWA

 

zawarta w dniu ………………………………2025 r. w Sandomierzu  pomiędzy:

Caritas Diecezji Sandomierskiej, ul. Opatowska 10, 27- 600 Sandomierz  NIP 864 00 09 741 , REGON 040092844, KRS 0000213751
Adres korespondencyjny : Stalowa Wola ul. Ofiar Katynia 8a, 37 – 450 Stalowa Wola

reprezentowaną przez: Ks Bogusława Pituchę – Dyrektora Caritas Diecezji Sandomierskiej

zwaną dalej Zamawiającą,

a
(spółką wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS)

…………………………………. z siedzibą w ……………………………, adres: ………………………., ..-… ……………………., wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy …………………… w ………………., …… Wydział gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: …………………, NIP: ……………………………, REGON: ……………………

(osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą)

………………… ……………………………, PESEL …………………………, prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą ………………………………………., NIP …………………………………, REGON ……………………………………

(spółka cywilna)

…………………………………………………………… z siedzibą w ……………………………., adres: ………………………., ..-… ……………………., której wspólnikami są: ………………………………………………………… (imiona i nazwiska wszystkich wspólników wraz z numerami PESEL), NIP: ……………………………, REGON: ……………………

zwaną dalej Wykonawcą,

 

PREAMBUŁA

  1. Umowa niniejsza (dalej: Umowa) zawarta została w wyniku przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowania na podstawie odpowiednio stosowanego art. 3 ust. 3 i odpowiednio stosowanego art. 39 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019. 1843 t.j.) - zapytania ofertowego nr NR 1/2025/ OOPPP TARNOBRZEG– BONY NA ARTYKUŁY SPOŻYWCZE (dalej: Postępowanie).
  2. Oferta Wykonawcy została wybrana w Postępowaniu jako najkorzystniejsza.
  3. Cena została ustalona w oparciu o ofertę złożoną przez Wykonawcę w Postępowaniu.

§ 1

  1. Przedmiotem Umowy jest sprzedaż przez Wykonawcę Zamawiającemu ………….sztuk bonów towarowych (zwanych dalej: bonami towarowymi), w nominałach:

1) 50,00 zł brutto – …….. sztuk bonów towarowych o łącznej wartości nabywczej/nominalnej ………………zł (słownie: …………………………………. ) brutto,
 za cenę …………………… (słownie: ……………………… zł ……/100) brutto (dalej: Cena nabycia).

  1. Szczegółowa definicja bonów towarowych oraz wymagania jakie bony te mają spełniać określa Zapytanie ofertowe NR 1/2025/ OOPPP TARNOBRZEG– BONY NA ARTYKUŁY SPOŻYWCZE  
    którego kopia stanowi załącznik do Umowy.

§ 2

  1. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pod jego adres korespondencyjny bony towarowe w terminie 8 dni roboczych, licząc od dnia podpisania Umowy.
  2. Koszt dostawy ponosi Wykonawca.

§ 3

  1. Na okoliczność czynności określonych w § 2 Umowy zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy.
  2. Podpisany przez obie strony (lub ich pisemnie upoważnionych przedstawicieli) protokół, o którym mowa w ust. 1, będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury obejmującej Cenę nabycia.
  3. Zapłata przez Zamawiającego za dostarczone bony towarowe nastąpi przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
  4. Termin zapłaty uważa się za zachowany w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego kwotą należną Wykonawcy z tytułu Ceny nabycia.

§ 4

  1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach:
    1) za nieterminowe dostarczenie bonów towarowych 1% Ceny nabycia za każdy dzień opóźnienia,
    2) odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 10% Ceny nabycia.
  2. Zamawiający może dochodzić odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych.

§5

W zakresie nieuregulowanym postanowieniami niniejszej umowy mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności Kodeks Cywilny.

§ 6

Strony zastrzegają, że do rozstrzygania ewentualnych sporów wynikłych z niniejszej umowy jest Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

§ 7

Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 8

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.

 

------------------------------------------------                                                      ------------------------------------------------

Podpis Zamawiającego                                                                                Podpis Wykonawcy

 

 

 

 

 

Załączniki:

- kopia Zapytania ofertowego NR 1/2025/ OOPPP TARNOBRZEG– BONY NA ARTYKUŁY SPOŻYWCZE

 

 

 


Pliki do pobrania
ZAPYTANIE OFERTOWE 1.pdf